Wednesday, August 17, 2011

Challenge Copenhagen, hvad skal jeg nu??

Så er 2. Ironman gennemført og det var lige så fedt som første gang!!:)

Her tre dage efter løbet er kroppen klar igen og jeg skal igang med træning igen, bare svømning og løb, men glæder mig også. Det lyder mærkeligt, men har savnet at træne, da jeg de sidste 2 uger ikke rigtig har trænet, men mest bare restitueret.

Jeg har skrevet om løbet på under nyheder på www.teamfit4run.dk

Jeg må indrømme, at inden stævnet i søndags var jeg lidt bekymret for hvordan det skulle gå, da jeg havde døjet lidt med ryg og baglår, men efter kyndig vejledning og behandling af Anni endte det jo med jeg klarede det. Det var en positov oplevelse for mig:)

3. plads til Dm lang og nr. 34 ud af alle kvinderne er også langt over hvad jeg havde håbet på. Det viser det går den rigtige vej og giver mig endnu mere lyst til at træne endnu mere.. For måske jeg kan blive hurtigere??

Nu er det så jeg er i tvivl om hvad der skal ske nu..

Vi har adventurerace d. 3 september i Langesø og d. 18 september i Videbæk, hvilket jeg glæder mig meget til. Det er altid fedt at køre løb med Team Fit4Run!!

Den 3-dobbelte ironman næste år er jo stadig på spil, eler skal jeg hellere satse på en hurtigere tid på Ironman og så prøve et andet stævne? Der er så mange muligheder.. Det er kun positivt:)

Jeg vil bruge de sidste par dage af min ferie på at finde ud af hvordan sæsonen ser ud næste år, så håber jeg finder noget godt..

Vil slutte af med at takke alle dem så har støttet mig frem mod træningen til Challenge Copenhagen, det har betydet alt!!:)

No comments:

Post a Comment