Friday, July 1, 2011

Træning er ikke alt, vel Kristin??!!

Det er ikke en normal sætning fra mig, men noget er jeg ved at lære..!!
Jeg bruger rigtig meget tid på at optimere min træning, så jeg kan opfylde de krav og forventninger jeg har til mig selv. De forventninger er nogen gange lidt for høje og gør, at jeg ikke kan få det mest optimale ud af træningen, da jeg fokuserer alt for meget på det jeg ikke opnår!! Jeg burde i stedet fokusere på det jeg rent faktisk opnår, da det også er godt nok, men det er bare ikke nemt for mig!!
Jeg arbejder dagligt medmine egne forventninger, og nogen gange også andres forventninger. Jeg skal lære at acceptere tingene som de er, at gøretingenen for min egen skyld og nyde, at jeg rent faktisk har muligheden for at leve som jeg gør og opleve mange glæder gennem min træning og de stævner jeg stiller op i, både individuelt og sammen med TeamFit4Run.
Nu er det så, at træning er jo ikke alt. Jeg har især de seneste dage indset, at jeg måske ikke altid fr prioriteret familien og vennerne ind i min trave hverdag med træning og et arbejde, somogså kræver meget af mig både fysisk og psykisk!
Min familie og venner er dem der er en stor del af grunden til, at jeg har opnået de mål jeg har i forhold til sport og arbejde.De støtter mig i alt jeg laver, også selvom det ernogen sindsyge mål og drømme jeg har. Men de har nokbare indset, at det er hvad der gør mig glad, derfor støtter de mig, nu skal jeg bare huske også at støtte dem...!!
Det fylder faktisk en del i mine tanker for tiden...
Nu til træningen, som kører på højtryk fortiden... Hvilket har resulteret i en træt krop.Jeg havde i starten af ugen problemer med at holde mig vågen om eftermiddagen efter træning eller før træning, hvor jeg gik helt kold på sofaen og sov 2 timer. Det er ikke helt normalt... Men jeg har fået trænet alligevel så det går jo nok.. Skal jo lytte til min krop, og det er jeg bare ikke god til, men jeg har heldigvis nogle gode personer omkring mig, som minder mig om det, ik Anni??:)
Torsdag var jeg ude på cyklen i 4 timer og lige 120km i hård blæst, det trækker energi ud, men ikke mere end planlagt, så fredag var der 2timers interval, som også blev klaret i god stil.
Løbet går også okay, har lidt svært ved at få alle kilometerne presset ind, da jeg har svært ved at komme afsted, men jeg er stadig positiv omkring det..
Svømning går roligt derudaf, har svømmet mere i åbent vand i år end sidste år, det er forhåbentlig en fordel!!
Jeg kæmper med at få det hele planlagt, da jeg minimum har 40 timers arbejde om ugen og så 15-20 timers træning bestående af svømning, cykling, løb og styrke/coretræning. Plus familien og vennerne, og der skal også indtages en del mad og søvn. Men plejer at få det til at gå op i en højere enhed og er stadig glad for det, så klager ikke:)
Nu er der kun 6 uger til årets store mål og jeg håber, at alt falder i hak på dagen.
Næste års store udfordring bliver forhåbentlig en 3xIronman!! Så hvis nogen har tips og ideer,så bare sig til:)
Nu skal der løbes inden arbejde...
Mojn!!

No comments:

Post a Comment