Sunday, May 8, 2011

Forår, varme og masser af træning.. Og DM-Adventurerace!!

Så er det tid til update igen.
Træningen er i fuld gang og det går den rigtige vej synes jeg. Jeg har haft problemer med løb, pga. en skade/irritation i mit baglår/nederste del af ryggen. Det har betydet mindre løb i en periode, som har gjort mig knap så hurtig, men nu burde det være på vej fremad igen. Det skal gå fremad hvis jeg skal forbedre min afsluttende marathon, så...
Jeg har ikke været til mange stævner her i foråret, da jeg har en del weekendarbejde og gerne vil bruge al fokus på træningen.Har dog kørt duathlon i Horsens, som gik godt. Der er resultater på nyhedssiden på TeamFit4Run:)
Ellers har der været en weekend med Team Fit4Run i Århus, hvor der blev trænet til DM-Adventurerace. Det var både MTB, rulleskøjteløb og åbentvandssvømning. Noget andet end den alminde tri-træning, men det er super fedt!!
Racet var også en stor oplevelse, og jeg er glad for at jeg var med og fed oplevelse med holdkammerater og opbakning fra hele holdet. Det er bare skønt, især efter alle de timer jeg har brugt på træningen alene...
Denne weekend har jeg så haft besøg af Frederik, en god kammerat fra Roskilde, som også er triathlet og en god en af slagsen!:) Så der blev trænet en masse timer, spist god mad og nørdet udstyr. Det er altid fedt:)
En ny uge skal igang og der er somsædvanlig masser af især løb og cykling.
Pga en ny tatto, måsvømningen springes over denne uge... Men tattooen er også et tydeligt på min glæde ved min sport og træning: "Pain is temporary. Pride is forever." Vil for altid kunne findes på henholdsvis min venstre og højre læg!! Call me crazy:)
God uge til alle jer skønne mennesker derude!!

No comments:

Post a Comment